Raushet, samhold, glede og humor!

Vi ønsker at så vel barn som voksne skal trives i Sørli barnehage. Vi har et felles ansvar for at vårt miljø skal virke positivt.

Dette ansvaret ligger hos personalet og foreldrene.

Vår visjon

Raushet:

Vi ønsker å være en barnehage som er brukertilpasset både for barn og foreldre. Vi ønsker å strekke oss litt lengre, være Rause.

Samhold:

Vi ønsker å ha et godt samhold med alle i barnehagen. Vi ønsker at barna skal føle gruppetilhørighet både til sin avdeling og til hele huset.

Glede og Humor:

Glede og humor er noe som hører hjemme innenfor barnehagens fire vegger, glede og humor blant barn og voksne gjør dagen lettere. Det er viktig at vi gir rom for dette, at vi kan ta vare på de situasjonene som fremkaller glede og latter. Vi som voksne skal også være med i barnas lek og glede, på deres premisser.

Ansatte

Hilde Kristin Olafsen
Daglig leder

Ønsker du barnehageplass?

Sørli barnehage er med på samordnet opptak med Lørenskog kommune, bruk denne linken for å søke om plass i barnehagen vår.

Sørli barnehage har egne opptakskriterier, de finner du i våre vedtekter.

User friendly

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ut aliquam, purus sit amet luctus venenatis.

Services Section

In this section we have the opportunity to list our services.

Informasjon fra Barnehagefakta.no

Vi har en foredretilfredshet på 4.7 av 5.0. Les mer på barnehagefakta.no

Hva kan vi hjelpe deg med?

Takk for meldingen. Vi skal svare deg så fort vi kan
Oi! Noe gikk galt. Send oss gjerne en melding på post@sorlibarnehage.no